Alla inlägg under mars 2011

Av M N - 1 mars 2011 19:37

Men jag glömde vad jag tänkte skriva.


Nåja, Alva har åkt till pappsen och jag är nu jäääääätte ensam. Suuucks.


Ska väl gå och se på tv nu. Orkar inte sitta här iaf. hejdååå :)

Av M N - 1 mars 2011 09:15

En sång som påminner dig of somewhere.


Denna låt påminner mig om tiden då jag bodde i Vasa.

Typ alla Nellys singlar påminner om den tiden.

The Killers, Muse, Coldplay likaså... Härlig tid :)


Skrev ett långt inlägg igår om vad vi hade gjort under dagen men internet började så klart bråka så det försvann! Greeeat... Vaknade av att Alva, som hade gått upp för att måla (hjälpte henne lite, men sen gick jag och la mig igen :P), kom och sa något på finska om att "vettä puuttuu" eller liknande, så då blev det att ta fram moppen igen.. haha det var inte så farligt, men jag fattar inte varför hon kom och sa på finska åt mig...? Hmm... :)


Vi var iaf till bibban med några böcker och filmer, såg dock att vi glömt en film så det blir en runda till idag.. Sen gick vi till fammo och faffa och blev bjudna på kaffe och saft, muuums.. :) Alva hade med sin bebis Malin som var första gången till bibban ;) Alva välte omkull vagnet också så Malin föll ut, då var ju Alva tvungen att ha henne i famnen för hon grät så mycket... :)


Kul att Alva har fått sin stora fantasi från mig! För det finns väl ingen annan människa på jorden som fantiserar så mycket som jag..? Mamma brukar alltid sucka när jag berättar om mina senaste påhitt HAHA. Som att jag ska bli rallyförare, flytta till USA, gifta mig med Mike från Desperate Housewives... Jaa, då suckar mamma och drar ner mig på jorden igen. Och det är bra, annars skulle jag väl vara i rymden eller nåt.


Nu ska vi gå till affären. HEIPPA

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mamma till Alva! Katy Perry är ju bara bäst.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Läser du hellre inlägg med bilder eller inlägg utan bilder.
 MED bilder.
 UTAN bilder.
 Spelar ingen jäkla roll.

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards