Direktlänk till inlägg 28 februari 2011

Tjena..

Av M N - 28 februari 2011 20:12

Nu är jag trött. Suuperduper trött!


Dagen har varit helt okej, dock har vi ett mindre bombnedslag här hemma nu. Men det får faktiskt vänta tills imorgon för jag håller på att somna här och nu.

Alva och jag var till akuten idag, blev en antibiotika kur för lilla damen men ingenting för den lite större damen! :( Hoppades att ingen av oss skulle få såklart, men Alvonzo var lite röd i ena örat så det blev en kur mot det... Så vi får hoppas att hostan släpper på samma gång!


Vi har faktiskt hostat ikapp inatt, trodde jag skulle dö ett tag. Var ju beredd på en

 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av M N - 1 mars 2011 19:37

Men jag glömde vad jag tänkte skriva.   Nåja, Alva har åkt till pappsen och jag är nu jäääääätte ensam. Suuucks.   Ska väl gå och se på tv nu. Orkar inte sitta här iaf. hejdååå :) ...

Av M N - 1 mars 2011 09:15

En sång som påminner dig of somewhere.   Denna låt påminner mig om tiden då jag bodde i Vasa. Typ alla Nellys singlar påminner om den tiden. The Killers, Muse, Coldplay likaså... Härlig tid :)   Skrev ett långt inlägg igå...

Av M N - 26 februari 2011 20:51

  Idag har jag bara varit inne och tyckt synd om mig själv typ. Stickat klart Alvas sockar har jag gjort :) Suuuper fina blev dem!!   Imorgon åker vi till min farmor och farfar. Har inte varit dit på typ 124 år eller sådär.  Så då måste jag ju ...

Av M N - 24 februari 2011 19:25

med att vara sjuk juuu!! Det passar inte alls in i mitt schema. När jag vaknade imorse kunde jag inte ens tala. Suck. Nåja, det måste nog gå på ett eller annat sätt. På måndag borde jag ju vara frisk hoppas jag. Har varit sjuk en hel vecka på lördag....

Av M N - 23 februari 2011 19:19

  ...på nelly.com's utbud av klänningar och skor... men det blir icke något handlande nu tyvärr :P bara att hålla hårt i pengarna. Men det är väl lika bra det.   Idag har Alva och jag haft främmande! Min kusin och hennes lilla bebis var hit en ...

Presentation


Mamma till Alva! Katy Perry är ju bara bäst.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Läser du hellre inlägg med bilder eller inlägg utan bilder.
 MED bilder.
 UTAN bilder.
 Spelar ingen jäkla roll.

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards