Alla inlägg under september 2010

Av M N - 30 september 2010 19:57

Ikväll har vi varit till Malin och Victoria + sambo i Malax! Det var jättekul att träffa dem nu när det ändå hade gått hela 6 månader sen sist!! :S Förr var vi duktiga på att passa in en o annan träff ett helt gäng mammor och barn, men jag antar att mamma- och vårdledigheter gjorde det enklare.. för man vill ju vara ledig och ifred om helgerna.. ;) Nåja trevligt hade vi iaf, och vi blev bjudna på tacopaj, muums! Själv hade jag hunnit baka mockarutor innan vi åkte, första gången jag gjorde dem, som jag hade med..

Sen var det bara att åka hem. Det va väldigt dimmigt ute nu, men inga älgar såg vi. Tur det iaf.


Men nu ska jag kolla idol, lite mera spännande när Elin är med.. inte ikväll förstås men sådär annars. Ska fortsätta sticka mina fina strumpor oxå! Det var storlek 38 på "receptet" men skaftet ser redan smalt ut så jag undrar om det inte blir ett par strumpor åt Alva. Eller så ger jag dem åt min syster som har typ 36 i skostorlek. hahahaha.


Godnatt med er, Malin.

Hej

Av M N - 30 september 2010 10:24

Igår var jag och Alva på föräldrabarn jumpa. Det var faktist riktigt trevligt. Alva krockade med en anna kille så det blev lite gråt men inga bulor eller nåt. Förutom på killen, som blev helt super blå mellan ögonbrynen, haha. Men han grät ju inget så det var nog inte så farligt.  

Sen for vi hem och lagade plättar åt oss, mums! Men vi hade ingen sylt tyvärr... Så det blev bara lite hemskt och farligt socker på... nåja, gott var det iaf.  


Alva vill inte alls sova ensam längre. Vad är det för fel?! Hon pratar om att hon är "lite rädd". Så hon sover med mig i min säng. Det går ganska bra, varmt som sjutton bara haha, men det tycker ju jag om.


Inatt sov Alva hos mig och vi ska snart åka ut och cykla, sen hoppas jag att jag får Alva att sova midda annars orkar hon ju inte åka till främmande på eftermiddan. Voi voi.


  Alva i sin jompa dräkt.   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mamma till Alva! Katy Perry är ju bara bäst.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Läser du hellre inlägg med bilder eller inlägg utan bilder.
 MED bilder.
 UTAN bilder.
 Spelar ingen jäkla roll.

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards